Tom and Jerry Tales (2006)

Game Boy Advance / Nintendo DS

Ontwikkeld door Sensory Sweep
Uitgegeven door Eidos

Tom and Jerry Tales laat je in kleurrijke omgevingen de strijd tussen kat en muis ervaren die fans al zo lang hebben vermaakt. In deze game speel je met muis Jerry, wiens capriolen de kat Tom in de problemen brengen. Met Tom op je hielen moet de speler vertrouwen op snelle reflexen en strategie om de boobytraps te omzeilen en na elk level het muizenhol veilig te bereiken.

Een erg vermakelijke Game op de GBA.
Niet zo leuk als Fits and the Furry maar ondanks dat zeer vermakelijk. 4 Sterren geef ik deze Game! Wel moet ik zeggen dat ik de meeste Tom & Jerry Games zeer geslaagd vind, ook:"The Magic Ring", is erg leuk om te spelen deze raad ik ook aan bij de mensen die wel eens een Tom & Jerry spel hebben gespeeld.

avatar van Car-freak
mee eens het is een geinige game maar op de gamecube is die ook leuk want ik heb zo'n ding dat je onder de gamecube doet en dat je dan GBA spellen erop kan spelen dat is echt gaaf op groot beeld

Heb zelf ook een Cube alleen heb ik niet dat apparaat waar je ook Advance spellen mee kon spelen. Vind dat de Gamecube genoeg leuke spellen bevat mede daardoor heb ik er géén gekocht. Ondanks dat is 5 sterren wel erg veel voor een GBA Game maar voor deze GBA Game is dat wel verdient naar mijn mening. Ondanks dat geen 5 sterren maar 4,5, want dat vind ik ook een perfecte Score voor de Game.

best leuk spel , de enige tom and jerry die leuker is/was is tom and jerry in house trap psx

avatar van Bart Tönjann
Op zich waren mijn verwachtigen wat laag bij het horen van het feit dat er een Tom en Jerry game was. De cartoons heb ik altijd wel amusant gevonden, maar zou een game die potentie ook wel kunnen hebben? Nou, dat bleek het dus te hebben, en sterker nog, het gebruikte die potentie ook, waardoor ik ook deze game erg amusant vond. Daarom 4 sterren.