Soccer (1985)

Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii / Nintendo Wii U / Nintendo Switch
Sports
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Nintendo en Iwasaki

Soccer is een voetbalspel waarin je kan spelen tegen een andere speler of de computer. Je hebt keuze uit zeven nationale teams en vijf moeilijkheidsgraden. Het spel bevat verscheidene wedstrijdelementen waaronder: ingooien, doeltrappen, corners en strafschoppen.

avatar van gemaster
Eigenlijk een verschrikkelijk slechte voetbalgame, maar juist daarom zo leuk. Alleen al dat geluidje dat de bal maakte als je hem wegschoot: Bwoeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Het makkelijkste was om vanaf eigen helft te scoren, want je tegenstander moest zelf de keeper besturen en als je van zo ver schoot kon hij nooit zien waar de keeper stond, omdat ie niet in beeld was. Meesterlijk!

avatar van Zuzuu
gemaster schreef:

Dat klinkt afschuwelijk, hahahhaa

avatar van jassertje
Dit is natuurlijk geen supper spel.

Maar hou er wel rekening mee dat het uit 1985 komt

Van mij krijgt het een 2.5

avatar van wolff
haha k keek het op youtube

die geluiden zijn zo geniaal