Cruis'n Blast (2017)

Arcade / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Raw Thrills
Uitgegeven door Raw Thrills en GameMill

In Cruis'n Blast kies je uit 24 verschillende auto's om over 29 verschillende circuits te racen in 6 bekers, strijdend om de eerste plaats tegen veranderende weersomstandigheden, buitenaardse invasies, politieachtervolgingen ‘driving solo’ of zelfs met maximaal drie van je vrienden!

Ziet er inderdaad erg leuk uit!

avatar van AdrievMer86
Heb de game in normal en hard uitgespeeld in Tour-modus.
1 tour kun je in 20 minuten uitspelen en toch speel je het continue over en over.
De auto's en dingen die je kunt unlocken is insane soms. Van een dinosaurier tot een UFO.
Deze game is echt zo'n fun en de replay-value is oneindig als je een vriend of vrienden hebt.
Maar in je eentje ook prima te doen en nog steeds genoeg replay-value.
Het driften is te verslavend en de tracks zijn extreem goed gemaakt.
Er is jammer genoeg geen online mp en de tracks/laps/rondjes zijn te kort naar mijn mening.
Bepaalde mensen vinden de korte tracks juist geweldig.
Maar ik vind wel dat ze je de optie hadden kunnen geven door de tracks/rondjes langer hadden kunnen maken. Of in ieder geval 3 laps bijvoorbeeld.
Dat is de reden waarom ik een 4,5* geef inplaats van 5.

Net heel even gespeeld op een grote tv en wauw die kleuren batsen echt van je scherm!.
Na een paar rondes is het al duidelijk dit is een echte arcade racer zoals vroeger...
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe dit op je Switch OLED overkomt ik denk echt prachtig.

Het is ook echt wel een blast om dit te spelen vooral met 4 spelers je grijpt echt alles aan om sneller te gaan. De Mario kart drift zit er ook in! of over je rivaal flippen.. levert je op het het laatste moment nog een eerste plek op. De 1 speler stand is ook prima, zeer vermakelijk allemaal met heel veel gekkigheid ik heb nog niet alle sleutels gevonden om alle auto's te unlocken en die krijg je (gelukkig) niet zo maar. Dat is best nog wel lastig omdat het allemaal zo snel gaat. En met de mogelijkheid andere auto's te laten vernietigen door op ze in te beuken verveeld ook geen moment alleen... wat wel echt een gemis is is dat er geen online multiplayer in zit!. Dan bleef dit spel echt maanden leuk en uitdagend een gemiste kans..

avatar van thoyouknow1980
Leuk,maar beperkt houdbaar
Ik was verbaasd dat deze game er ineens was.
De oude delen op de N64 heb ik met veel plezier gespeeld.
Hoopte hier op een mooie reboot,dat is helaas maar deels gelukt.
De levels zijn knotsgeke banen waarin vanalles om je heen gebeurd,echt een pluspunt❤
Daarintegen duren ze veels te kort,na een minuutje rijden kun je weer naar een laadscherm
Het besturen werkt verder goed,maar is ook weer te makkelijk.
Je kunt namelijk zelfs het gas los laten de competitie geeft dan ook gas terug..?voelt nogal cheap.
Een ander minpunt is het gemis van een duidelijk cupschema.
Normaal in mariokart krijg je na iedere race duidelijk een puntenscherm te zien,hier dus niet.
En zo blijft het spel voor mij maar beperkt houdbaar.
Zeker leuk om eens gespeeld te hebben,maar geen topper dus.
Mocht er toch een nieuw deel komen dan a.u.b met veel langere tracks