Splatterhouse 3 (1993)

Alternatieve titel: Splatterhouse Part 3

Sega Mega Drive/Genesis / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Now
Uitgegeven door Namco

Het is een tijdje geleden sinds de ontsnapping uit Splatterhouse 2 en Rick is weer een beetje hersteld. 's Nachts wordt hij nog steeds achtervolgd door nachtmerries van die plek. Maar sinds hij getrouwd is met Jennifer en ze samen een zoon, David, hebben gekregen, zijn ook die langzaamaan aan het verdwijnen. Helaas ontdekt Rick, in dit laatste hoofdstuk van deze horrortrilogie, dat een entiteit genaamd The Evil One het op zijn geliefden heeft gemunt. Hij heeft geen andere keuze dan het demonenmasker weer te dragen, om met diens bovennatuurlijke krachten zijn familie te redden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.