Pryzm: Chapter One - The Dark Unicorn (2002)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Digital Illusions
Uitgegeven door TDK

In een magisch land waar alle vijf rassen (kabouters, elven, trollen, nimfen en eenhoorns) hun eigen koninkrijk hebben en vredig samenwonen, leek oorlog haast onmogelijk. Maar als een onbekende epidemie plots alle koninkrijken treft behalve dat van de eenhoorns, leidt dit al snel tot beschuldigingen. Als gevolg wordt de eenhoorn Pryzm eropuit gestuurd om deze plaag te beëindigen, vergezeld door de trollentovenaar Karrock, die haar wantrouwt. Bestuur beide karakters tegelijkertijd, ieder met hun eigen analoge stick, en zuiver het land.