MADiSON (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Bloodious
Uitgegeven door Bloodious

Wat zou jij doen als jij wakker word in een donkere kamer met bloed op je handen? Neem de rol aan van Luca en trotseer de marteling van MADiSON, een demon die Luca forceerde verder te gaan met een eeuwenoud ritueel. Met de hulp van een oude camera kun jij de wereld van de levende verbinden met die van het naleven. Zal jij in staat zijn deze duistere ceremonie af te ronden?