Nickelodeon All-Star Brawl (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Fighting

Ontwikkeld door Ludosity en Fair Play Labs
Uitgegeven door GameMill

Vecht er op los als je favoriete Nickelodeon-personages in bombastische platformgevechten! Met een ijzersterke cast van helden uit het Nickelodeon-universum neem je het op tegen all-stars uit SpongeBob Squarepants, Teenage Mutant Ninja Turtles, Huize Herrie, Danny Phantom, Aaahh!!! Real Monsters, Expeditie Berenklauw, Hey Arnold!, Ratjetoe en meer om de ultieme animatiedominantie te bepalen. Met unieke moves en aanvallen geïnspireerd op hun persoonlijkheden heeft elk personage een individuele speelstijl die eindeloze actie mogelijk maakt voor het fanlegioen van Nickelodeon. Kies je favoriet en laat de intense knokpartijen beginnen met online en lokale multiplayeractie.

Fonzzz002 (crew)
Super Smash Bros, maar met Nickelodeon. Lijkt me grappig eens te doen als een fan van Smash die nostalgisch is voor Nickelodeon, hoewel het in de praktijk waarschijnlijk grappig voor hooguit een uur is.

Nickelodeon All-Star Brawl Review - nl.ign.com
Een 6.5

"Nickelodeon All-Star Brawl heeft alles in zich om na wat (content-)patches een uitstekende platform fighter te worden"

Als die patches veel gaan veranderen en de prijs ontzettend gezakt is lijkt hij me nog wel te doen voor die paar uurtjes .