Nature Matters (2021)

Apple iOS / Nintendo Switch
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Digital Melody
Uitgegeven door Digital Melody en Ultimate

In Nature Matters kruip je in de huid van een kleine plantengeest. Zonder bescherming, omringd door een stad die overal uit de grond groeit, realiseert ze zich op een dag dat ze helemaal alleen is en niet zal kunnen overleven. De enige oplossing is om haar verzorger te vinden - een jongetje dat verstrikt is geraakt in een wervelwind van menselijke zwakte en hem ervan te overtuigen om weer voor haar te zorgen. Tijdens je reis zul je verschillende landen zien die verwoest zijn door de destructieve menselijke invloed. Bij het oplossen van de puzzels, met de klanken van ontspannende muziek, zul je de mogelijkheid hebben om de vegetatie en kleuren in hen te herstellen. De unieke grafische vormgeving zal je toelaten om jezelf onder te dompelen in een wereld die je nog lang zal blijven heugen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.