Active Neurons 3: Wonders of the World (2020)

Android / Apple iOS / PC / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / Xbox Series X/S / PlayStation 5
Action / Puzzle

Ontwikkeld door Usanik
Uitgegeven door Usanik en Sometimes You

Het spel voorziet 3 eenvoudige stappen: 1) Energie verzamelen 2) Je brein laden 3) Wereldwonderen verkennen Maar zijn ze echt zo eenvoudig? Probeer het spel zelf om het te ontdekken! Zoek de juiste weg naar energie. Vermijd gevaarlijke obstakels. Teleporteer jezelf van de ene naar de andere ruimte om dichter bij je doel te komen. Doe een beroep op je geheugen, logica en ruimtelijke oriënteringsvermogen om taken op te lossen en naar de geblokkeerde zones te gaan. Vernietig, verplaats en combineer objecten op levels om bij energiebronnen te komen.