Hitman 2: Expansion Pass (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door Warner Bros.

Deze uitbreiding voor Hitman 2 brengt Agent 47 naar vier nieuwe locaties: Een zwaar bewaakte bank middenin het hart van New York in de Verenigde Staten, voor de missie Golden Handshake, een luxe vakantieresort op Haven Island in de Malediven, voor de missie The Last Resort, een containerterminal in de haven van Hantu Port in Singapore, voor de snipermissie The Pen and the Sword, en een ijskoude gevangenis in hartje Siberië in Rusland, voor de snipermissie Crime and Punishment. Ook zijn er nieuwe Special Assignments, Contracten en Escalaties beschikbaar voor de originele locaties.