Gorbaf el Vikingo (1987)

Alternatieve titel: Gorbaf the Viking

Amstrad CPC

Ontwikkeld door Magic Team
Uitgegeven door Software Center

Gorbaf zit gevangen in een groot labyrint. Hij moet de sleutels vinden om naar een volgend niveau te gaan. Onderweg zal de viking heel wat obstakels moeten ontwijken. Hij bezit ook beperkte magische krachten die hem in staat stellen om zijn vijanden even te verlammen...

Leuk labyrintisch spel waarbij je sleutels moet vinden om naar de volgende level te gaan. Je kan de obstakels verlammen (bvb ratten, vleermuizen) in onmogelijke situaties. Het spreekt voor zich dat het spel alsmaar moeilijker wordt. De doolhoven worden ingewikkelder en je zult je wapens zuinig moeten gebruiken wil je de eindmeet bereiken; de graphs zijn niet zo indrukwekkend... is dan ook uit 1987, maar het verveelt niet en je wil toch maar verder raken.