Marvel's Midnight Suns (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
RPG / Strategy

Ontwikkeld door Firaxis
Uitgegeven door 2K

Na een eeuwenlange slaap wordt Lilith, Moeder der Demonen, door Hydra ontwaakt met behulp van zwarte magie en wetenschap. Lilith is vastberaden om een eeuwenoude profetie te voltooien en haar boosaardige meester Chthon terug te halen. Uit pure wanhoop besluiten de Avengers vuur met hellevuur te bestrijden en de hulp in te schakelen van de Midnight Suns - Nico Minoru, Blade, Magik en Ghost Rider - jonge helden met bovennatuurlijke krachten die samen zijn gekomen om de profetie te voorkomen die Lilith wil voltooien. Samen brengen ze een eeuwenoude krijger tot leven - de Hunter, Liliths vergeten kind en de enige held die haar ooit heeft verslagen. Bondgenoten zijn gesneuveld en het lot van de wereld staat op het spel, dus het is aan jou om het op te nemen tegen de duisternis!