Doodle World (2021)

Nintendo Entertainment System
Platform / Action

Ontwikkeld door Nate Peters
Uitgegeven door Nate Peters

De kwaadaardige King Eraser en zijn kantoor artikelen handlangers hebben het magische krijt gestolen dat wordt gebruikt om Doodle's geweldige wereld te creëren! Speel als Doodle en reis de wereld over om King Eraser en zijn volgelingen te verslaan. Onderweg kom je talloze kantoor artikelen vijanden tegen en neem je het op het tegen verschillende eind gum bazen.

Begonnen als Kickstarter en inmiddels fysiek en digitaal voor de NES beschikbaar.
Maar zelf heb ik hem via de Evercade gespeeld afgelopen week tijdens de vakantie en wel via deze Indie cartridge: Indie Heros Collection 1 | 8 & 16 Bit Games : Evercade - evercade.co.uk

Speelt leuk, en bleef daarom maar terugkomen naar deze game en voordat ik het wist had ik hem uitgespeeld. Prima 8 bit platformer: 3*