Who Wants to Be a Millionaire: Party Edition (2006)

PlayStation 2 / PlayStation Portable / PC
Trivia / Party

Ontwikkeld door Climax
Uitgegeven door Eidos

De meest bekende TV quiz show van het V.K. is terug met nieuwe party modus en compatibel met de Buzz! controllers. De gastheer Chris Tarrant stelt opnieuw de vragen, dus houd je vinger op de buzzer en speel samen met je familie en vrienden om te zien wie over de kennis en de stalen zenuwen beschikt om een (virtuele) miljonair te worden. Je kunt ook alleen spelen in TV Quiz Show of Quick Fire modus. Weet je het antwoord niet dan kan je passen, of je kunt de vragen van je tegenstanders stelen. Multiplayer modus voor 2-4 spelers. 4000 nieuwe vragen, special bedacht voor dit spel. Gebruik Sony's EyeToy camera om je eigen gezicht aan het spel toe te voegen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.