Grindstone (2019)

Apple iOS / Macintosh / Nintendo Switch / PC
Puzzle

Ontwikkeld door Capybara
Uitgegeven door Capybara

Sla engerds in elkaar om hoge combos te krijgen en waardevolle Grindstones te bemachtigen. Ontwikkel nieuwe middelen om alle kwaden te overwinnen, obstakels te trotseren of de bazen uit te schakelen. Doe dit en je zal de Grindstone berg overheersen!

Aangename game, deze, ideaal voor tussendoor. Een soort candy-crush maar voor de echte gamer, of zo. Hoewel het geen match-3 game principe is lijkt het er wel een beetje op, is echter veel taktischer uitgewerkt.
Ik heb me er vandaag een uur mee geamuseerd en denk dat ik 'm nog wel vaker eens ga opstarten.

Leek me inderdaad ook al leuk. Staat al een tijdje op mijn wishlist. Denk echter niet dat het een aankoop voor deze week wordt. Heb al twee mogelijke kandidaten. Eens ooit voorbij zien komen op youtube lijst met puzzel games voor de Switch waar ze redelijk lovend voor het spel waren en het trok me ook wel meteen.