Hoa (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform / Puzzle

Ontwikkeld door Skrollcat
Uitgegeven door PM en CE-Asia

Hoa is een prachtig puzzel-platformspel met adembenemende handgeschilderde kunst, heerlijke muziek en een vredige, rustgevende atmosfeer. Ervaar de magie van natuur en verbeelding en speel het hoofdpersonage Hoa op haar reis door adembenemende omgevingen, terug naar waar het allemaal is begonnen. Navigeer met een scherp oog en los puzzels op door de omgeving te verkennen. Ontspan op het organische ritme en luister naar de subtiele verhalen, terwijl je door eindeloze kleine wonderen wordt aangetrokken. Wees een kind - het is makkelijker en lastiger dan het lijkt.

avatar van legian
Zo dat is wel een heerlijk schattige trailer zeg. Het is dat er al een enorm overschot aan side scrolling puzzel/platformers is. Maar deze gaat toch op het lijstje.

Bij mij ook!

Gemiste kans. Ik dacht afgaande op het cover artword dat het een platform sequel zou zijn op Day of the Tentacle met in de hoofdrol Purple Tentacle en zijn wederom flawloze plannen voor wereldheerschapij met ditto humor. Helaas