Aerial_Knight's Never Yield (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform

Ontwikkeld door Headup
Uitgegeven door Headup

Aerial_Knight's Never Yield is een 3D side-scroller die net zo speelt als klassieke eindeloze runners. Door het meeslepende verhaal blijf je altijd in beweging. Voer rennend, springend, glijdend en sprintend allerlei acrobatische toeren uit en maak vette combinaties om obstakels te ontwijken. Aerial_Knight's Never Yield wordt ontwikkeld voor gamers die van speedrungames houden, maar ook voor casual spelers valt er veel te genieten.

avatar van TonyTHorror
Geinige (indie) runner game, beetje een Jet Set Radio achtige vibe. Basic gameplay, niet super uitdagend verder. Maar een fijne playthrough is gegarandeerd door met name de sterke soundtrack.

Visueel vind ik dit best een aardige runner, en het spel heeft best een lekker funky soundtrack. Nou moet ik zeggen dat ik nog niet veel verhaal ben tegengekomen (maar goed, ook hier, 20 minuten gedaan) maar het speelt wel lekker weg. Plus je hebt als optie ook nog een endless run mode voor degene die er niet genoeg van krijgen.

In het kort...ook een aankoopje waar ik zo op het eerste gezicht best van te spreken ben.