Omno (2021)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Studio Inkyfox
Uitgegeven door Studio Inkyfox en Future Friends

Een single-player ontdekkingsreis door een oeroude wereld van wonderen. Vol met puzzels, geheimen, en obstakels om te overwinnen; waar de kracht van een verloren beschaving je door bossen, woestijnen, en toendra's zal brengen - zelfs tot in de wolken.

avatar van legian
Erg vermakelijke en aandoenlijke puzzel game. In zo'n vier uur wandel je door verschillende mooie omgevingen onder de begeleiding van heerlijk rustgevende muziek. Het verhaal wordt langzaam verteld, maar daarvoor moet je wel de verschillende levels doorzoeken. Hoewel het niet veel om het lijf heeft en vrij cliché is. Werkt het hier prima. De puzzels zijn leuk maar niet bijzonder uitdagend. Perfect dus voor een avond na een vermoeiende werkdag.

het is vooral heerlijk relaxed om te doorlopen. En voor iedereen die gamepass heeft een aanrader om eens te doen. Ook voor de achievement hunters trouwens.

Eens met hierboven, heerlijke zen game om bij weg te dromen.