Mini Motorways (2019)

PC / Macintosh / Apple iOS / Nintendo Switch
Simulation

Ontwikkeld door Dinosaur Polo Club
Uitgegeven door Dinosaur Polo Club

Mini Motorways is een strategisch spel over het ontwerpen van wegen voor een groeiende stad. Bouw een verkeersnet, één weg tegelijk, om een bruisende metropool te creëren. Herontwerp je wegen en plaats deze zodat iedereen op zijn bestemming komt. Hoe lang kun je de stad in beweging houden?

avatar van Finidi
Net als Mini Metro is dit een vrij simpel simulatie spelletje met toffe artstijl. Iets meer gameplay in deze dan in Mini Metro. Dit keer gaat het eerder om autotransport. Wel jammer dat de optimale strategie totaal geen logisch wegennetwerk oplevert, maar vooral veel gescheiden stromen die elkaar nergens kruisen.