Trigger Witch (2021)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Shooter / Adventure

Ontwikkeld door Rainbite
Uitgegeven door Eastasiasoft

Trigger Witch is een 2D twin-stick shooter die zich afspeelt in een vreemde wereld waar magie verouderd is en vuurwapens de nieuwe manier van leven zijn. De heks Colette is bijna afgestudeerd aan de Stock, een beruchte academie voor hekserij en kogels. Maar nadat een mysterieuze man haar rijk binnenvalt, wordt haar leven op zijn kop gezet en blijkt zij de enige heldin met voldoende vuurkracht om de vrede in het land te herstellen.