Dread Hunger (2021)

multi player / online

Ontwikkeld door Dread Hunger Team
Uitgegeven door Digital Confectioners

Een spel voor acht spelers over zeevaart, verraad en overleving... Ontdekkingsreizigers leiden hun schip door het meedogenloze Canadese Noordpoolgebied. Maar onder de bemanning doen twee verraders een beroep op duistere machten om de reis te ondermijnen... Maak vuur om warm te blijven, verjaag de wolven en verzamel voedsel, om in leven te blijven in deze bevroren hel. Samenwerken lijkt een noodzaak, maar wie van je metgezellen zijn te vertrouwen? Zijn het vrienden, verraders... of voedsel?