Jett: The Far Shore (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Superbrothers en Pine Scented
Uitgegeven door Superbrothers en Pine Scented

Maak een interstellaire reis en creëer een ​​toekomst voor een volk dat door uitsterven wordt bedreigd. Reis, als de verkenner Mei, af naar een mythische oceaanplaneet en gebruik je Jett om het grote onbekende te ontdekken. Scheer over golven, doe ongerepte kustlijnen aan en baan je een weg door onwerkelijke bossen. Pas je aan aan deze nieuwe wereld en leer om, samen met een kleine gemeenschap, alle ontberingen te doorstaan.