The Death Trap (1984)

Ontwikkeld door Square
Uitgegeven door Square

In de jaren tachtig werd de relatie tussen de vrije wereld en het socialistische blok steeds vijandiger. Veel landen begonnen zich voor te bereiden op een nieuwe wereldoorlog en begonnen te werken aan nieuwe wapens. Een van die landen is het mysterieuze "B-land" in Oost-Afrika. Een organisatie gelieerd aan dit land, staat te popelen om er de macht te grijpen met biologische wapens en ontvoert de beroemde wetenschapper Dr. Gitanes. Nu is het aan agent Benson om deze nieuwe bedreiging voor de wereldvrede af te wenden.