Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Team Ninja
Uitgegeven door Square Enix

In deze duistere interpretatie van de originele Final Fantasy volgen we Jack, een nietsontziende jager die wordt verteerd door zijn behoefte om Chaos te vernietigen. Samen met zijn metgezellen, waaronder Ash en Jed, zijn ze naar de oude wereld van de Lefeinish gekomen om de ridder Garland te confronteren, die de rol van Chaos op zich heeft genomen. Tot grote verbazing van de voorspelde Warriors of Light...