Astria Ascending (2021)

Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5 / PC / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Dear Villagers
Uitgegeven door Artisan en Plug In Digital

Geniet van een verhaal met turn-based gevechten en uitgebreide aanpassingsopties in prachtige, handgetekende graphics. Bezoek vijf verschillende steden vol unieke personages en speel meer dan 20 gevaarlijke dungeons uit. Er is meer dan 50 uur aan gameplay met talloze minigames, zoals shoot-'em-ups, een origineel fantasykaartspel en uitdagende omgevingspuzzels. Ga op in een fascinerend verhaal dat draait om verraad, opoffering en angst. De personages van Astria Ascending bezorgen je een volwassen verhaal met uitgebreide dialogen.

• vanaf 30 september te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 30 september te koop voor de PC