Pokémon Legends: Arceus (2022)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Game Freak

Vang, observeer en onderzoek wilde Pokémon om de eerste Pokédex van Sinnoh te maken en te vullen in Pokémon Legends: Arceus voor de Nintendo Switch. Pokémon Legends: Arceus behoudt de kerngameplay van vorige Pokémon-games en combineert deze met nieuwe actie- en RPG-elementen.

• vanaf vrijdag 28 januari te koop voor de Nintendo Switch

Ik denk dat dit mijn eerste Pokemon rpg gaat worden die ik ga aanschaffen of is dit de hun eerste rpg ?.
Ik heb er geen ballen verstand van maar ja deze word wel vel begeerd heb ik vernomen, en ik ga daar gewoon lekker in mee... makkelijk zat. Maar hij komt voor mij net wat te vroeg ik heb nog zo veel games (verwende klojo die ik ben) die ik moet spelen.

nope, Pokemon is altijd al RPG geweest, hoewel een wat light-rpg, toch.

Grovonion schreef:
nope, Pokemon is altijd al RPG geweest, hoewel een wat light-rpg, toch.

Niet zeggen waar Pokemon fans bijzijn though want die gaan uit hun dak als je zoiets zegt. Ik heb een vriend van een jaar of 30 die ermee is opgegroeid en werkelijk haast niets anders dan Pokemon speelt op zijn Switch (en 3DS) en die zal je vriendelijk wel eens wat anders vertellen. Pokemon is volgens hem echt GEEN CASUAL RPG. Hilariteit alom bij de rest van ons als hij weer eens een speech afsteekt erover.

Maar het is hem best gegund. Hij steekt er ook wel 100'en uren in. Ik weet zo wat zijn Game van het jaar gaat zijn. Stiekem heb ik er best wel eens eentje willen proberen maar...ik heb al zoveel meer RPG's die diepgaander zijn dat een aankoop tevergeefs zou zijn.

Anders dan jij heb ik een tiental uren in Pokemon Diamond gestoken, en dat was toch iets zwaarder of eerder uitgebreider dan een casual RPG, zo ver volg ik hem dan toch

...kan ik me ook wel voorstellen. Maar we pesten hem gewoon graag dat het toch echt tijd wordt op zijn 30ste voor grote-jongens RPG'S

Hoewel wat ik gespeeld heb van Sword & Shield toch echt heel versimpeld waren. Maar de oudere games kan ik me wat bij voorstellen. Maar hij speelt ook wel Dragon's Quest etc...