Mind Maze (2021)

Nintendo Switch / PlayStation Vita / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series X/S / Xbox One
Puzzle

Ontwikkeld door Sometimes You
Uitgegeven door Sometimes You

Plaats muren, bouw een doolhof, verover posities op het speelveld en lok je tegenstander in de val. Wees sluw en dwing je tegenstander een fout te maken, om zo de overwinning naar je toe te trekken in dit puzzelspel voor meerdere spelers.

avatar van FlorisV
Go-achtig spel. Best ontspannend en in de sale geen miskoop. Maar de controls hadden fijner gekund. En ik heb het idee dat de speler volgorde teveel bepaalt wie wint als er perfect wordt gespeeld. Beide spelers geven dan niks weg totdat 1 speler wel een weggever moet neerleggen en er een enorme cascade ligt voor de spekkoper. Natuurlijk kun je kleinere cascades neerleggen om zelf de grotere te pakken maar ook daar is het weer kwestie van volgorde. En ook al is er elke keer een winnaar voelt dat voor mij dan teveel Tic Tac Toe, of Global Thermonuclear War...niet zozeer dat "the only winning move is not to play" maar meer dat wie begint wint of zo.