Indigo 7: Quest for love (2021)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / PlayStation Vita / PC / Xbox One
Puzzle
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Dolores
Uitgegeven door Dolores

Makkelijk te leren, moeilijk te beheersen! Indigo 7 is een snel puzzelspel voor meerdere spelers. Reis met Nathan en zijn vrienden op een muzikaal avontuur van liefde en vriendschap in 32 levels, verteld door middel van een strip. Vecht tegen je rivalen om te zien wie de beste score haalt. En verover al het gebied voordat de tijd en bewegingen opraken.