Danger Scavenger (2021)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Shooter

Ontwikkeld door Star Drifters en Piotr Wolk
Uitgegeven door Star Drifters en Doyoyo

Dodelijk efficiënt, uitermate bekwaam en onzichtbaar voor alle onverschillige burgers. Nadat de kunstmatige intelligentie A.I.O.N.E. de controle overnam, kwamen de machines ongemerkt in opstand tegen hun meesters. Nu is de tijd gekomen om uit de schaduw te stappen en de controle terug te nemen. Voeg je bij de Scavengers en verzet je tegen de machten die de mensheid onder hun duim proberen te houden.