Super Monkey Ball: Banana Mania (2021)

Alternatieve titel: Tabegoro! Super Monkey Ball 1&2 Remake

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform / Action

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Help het aapje Aiai en zijn vrienden om, al rollend in een bal, alle bananen in het level te verzamelen en zo Dr. Bad-Boon's snode plannetjes te verijdelen. De game viert de twintigste verjaardag van de Super Monkey Ball-serie en remastert meer dan 300 levels uit Super Monkey Ball, Super Monkey Ball 2 en Super Monkey Ball Deluxe. Ook zijn er nieuwe levels, uitdagingen, multiplayermodi en mini-games toegevoegd.

• vanaf 5 oktober te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 5 oktober te koop voor de PC