Assault on Metaltron (2019)

Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / PC
Strategy

Ontwikkeld door Blue Sunset
Uitgegeven door Blue Sunset en Forever

De energierijke, metalen planeet Metaltron wordt overspoeld door hordes mensen en orks. De Oude Golem heeft jou gekozen om Metaltron te verdedigen! Dit is het eerste Tower Defense-spel waarbij je je torens op je eigen manier kunt upgraden. Speel als de verdedigende Golem van Metaltron en bouw torens om je planeet te verdedigen tegen de invasie. Het spel bevat een campagne met 40 levels die je alleen of in co-op kunt spelen. Ook is dit het eerste Tower Defense-spel met de Skirmish-modus.