The Skylia Prophecy (2020)

Xbox One / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Ezekiel Rage
Uitgegeven door Plug In Digital, 7 Raven en Totalconsole

Mirenia is een 18-jarig meisje dat op zoek is naar verlossing. Nadat ze als tiener een kwade macht had ontketend, is ze nu op weg naar het fort van Tirkin om een ‚Äč‚Äčoude spreuk uit te voeren die haar zou moeten helpen het kwaad dat ze drie jaar geleden heeft losgelaten te overwinnen. Nu, aan het einde van haar zoektocht, komt ze aan in de dorpen net buiten het fort, waar monsters teisteren, jonge vrouwen worden verkracht en mannen worden afgeslacht. Gewapend met haar vertrouwde Shield Blade, is Mirenia zo dichtbij dat ze de fouten uit haar verleden ongedaan kan maken. Zal het haar lukken of zal ze het uiteindelijk alleen maar erger maken? De Skylia Prophecy is een zijwaarts scrollende actie-RPG die zich afspeelt in een middeleeuwse fantasiewereld.