Sumatra: Fate of Yandi (2019)

PC / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / Xbox Series X/S / PlayStation 5

Ontwikkeld door Cloak and Dagger
Uitgegeven door Cloak and Dagger en Ratalaika

Yandi is na een verschrikkelijke aardverschuiving verdwaald en alleen in de jungle. Hij moet de weg naar huis vinden, naar zijn geliefde partner Adiratna. Terwijl hij zich een weg baant door uitgestrekte nog niet eerder betreden bossen en een verlaten woestenij, komt hij allerlei gevaren tegen en ontdekt hij geheimen. Ga samen met Yandi op zijn epische avontuur. Zal hij dit weten te overleven?