Can Androids Pray: variation_BLUE (2019)

Alternatieve titel: Can Androids Pray: Blue

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door aPriori Digital
Uitgegeven door aPriori Digital

Deze game is een verhalende 3D-ervaring over boze femme mech-piloten aan het einde van de wereld, en God. Krijg je dosis op keuzes gebaseerde sci-fi existentiële angst in dertig minuten of minder. Speel dit veelgeprezen verhaal van de verhalende ontwerper van Hypnospace Outlaw, SkateBIRD en meer.