Roombo: First Blood (2019)

Xbox One / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC

Ontwikkeld door Samurai Punk
Uitgegeven door Samurai Punk

Roombo: First Blood is een grappig, top-down, stealth-actiespel over een robotstofzuiger die het opneemt tegen inbrekers in je huis. Hack slimme gadgets, zoals lampen, deuren en apparaten, om valstrikken te zetten of maak geïmproviseerde wapens van spullen rond het huis. Verberg je onder meubels, stel een route in en beuk tegen je vijanden om ze onschadelijk te maken. Zorg alleen wel dat er geen bloed op het tapijt komt, want alles moet schoon zijn voordat de familie thuiskomt. Alleen jij kunt Kerstmis redden en deze inbrekers laten zien dat misdaad niet loont. Dit is een kort, experimenteel spel op één locatie met zes verschillende moeilijkheidsniveaus en een vrij te spelen galerij met concept art.