Shotgun Farmers (2019)

PC / Macintosh / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Megastorm
Uitgegeven door Megastorm

Shotgun Farmers is een online multiplayershooter waarbij als je mist er geweren als paddenstoelen uit de grond schieten. Vuur op de grond om munitie te planten. Je kunt niet herladen, dus pak een van de dodelijke gewassen geplant door jouw en vijandige kogels. Word je beschoten door een sluipschutter? Zijn gemiste schoten hebben je eigen scherpschuttersgeweer geplant om mee terug te schieten. Oogst snel wapens voor meer munitie of laat ze groeien voor een grotere clip.