Die Young (2017)

PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door IndieGala
Uitgegeven door IndieGala

Die Young is een open wereld, dynamisch actie-avontuur gepresenteerd in first-person perspectief. Je wordt wakker op een pittoresk eiland van 12 vierkante kilometer in de Middellandse Zee, levend begraven en voor dood achtergelaten. Uitgehongerd en uitgedroogd, is uw strijd om in leven te blijven net begonnen. Spring, klim en profiteer van je atletische en parkour-vaardigheden om de gevaren en wildheid van de natuur te overwinnen.