FIFA Street 2 (2006)

Nintendo DS / Nintendo GameCube / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

FIFA Street 2 is een voetbalgame die zich afspeelt op straten over de hele wereld. In deze game is het scoren van doelpunten niet het belangrijkste. Op de straat draait het namelijk allemaal om het vernederen van je tegenstanders. Dit levert tevens ook de meeste punten op.

avatar van Metalfist
Fifa street 1 was vele keren leuker en ook wel wat gemakkelijker. Dit spel is ook veel donkerder dan deel 1 en waar je in deel 1 je gamebreaker kon houden als er word tegengescoord dan verdwijnt deze zomaar in het niets bij deel 2. Allemaal vrij frustrerend...

avatar van Artifact
Het beste deel uit een draak van een serie ...

avatar van kArIzMa_TuRk
vind dit de beste deel eerlijk gezegd!

avatar van gemaster
1,5
Ja dit werkte dus niet. Verschrikkelijk. Het idee is zó gaaf, dus ik bleef maar tegen beter weten in spelen in de hoop dat het beter zou worden. Niet dus.

avatar van Paap
Ik heb getwijfeld of ik dit blind uit een budgetbak zou vissen omdat het idee wel tof is, maar nu ik dit zo lees (en op andere sites) kijk ik er toch een beetje voor uit Misschien moet Konami zich eens met zoiets gaan bezighouden

avatar van JohnWilliams
Het spel, idee en de ontwerpen zijn werkelijk te gek, maar toen ik het bij een vriend van mij speelde dacht ik........is dit het nou.

%%%%%%
Is me vies tegengevallen.De bestuuring is eritand.Maar het idee is inderdaad wel goed! Maar het spel is helemaal niks 2 sterren

avatar van JohnWilliams
2 is wel heel erg laag, het is toch wel een beetje leuk?!

avatar van kArIzMa_TuRk
Dit spel moet je op de psp spelen. Velen malen beter dan op de ps2 en xbox.
kArIzMa_TuRk schreef:
vind dit de beste deel eerlijk gezegd!
Eigenlijk niet. Fifa street 2005 is de beste! Ronaldinho op z'n best!

avatar van KoenR
JohnWilliams schreef:
2 is wel heel erg laag, het is toch wel een beetje leuk?!

Ja, anders zou er ook een 0,5 staan.

avatar van JohnWilliams
Daar heb je gelijk in, een beetje leuk = 2*.
3* is erg leuk 4* is gaaf spel en 5* is een game waar alles bij klopt en gewoon leuk is om te spelen.
Bij dit spel is het erg leuk dus.......3* voor mij.

Ik had veel meer verwacht van deze omdat ik met andere EA-games al veel fun had gehad (hoofdzakelijk met de 'gewone' Fifa's, maar het viel zwaar tegen vooral omdat:
-Moeilijkheidsgraad: te laag (naar mijn gevoel)
-Variatie (qua opdrachten...):slecht

Verdere bepalende factoren(voor de stem) waren middelmatig

Game_Kaza
Het is volgens mij omdat Gamemeter nog niet zo bekend is als moviemeter maar nr 4 in de flop 100 vind ik niet bij deze passen. Het is een vermakelijke game met aardige liedjes waar je lang over kan doen.

Het vervolg vind ik iets beter dan zijn voorganger, maar top is het spel nog altijd niet. Het idee is goed, maar de uitwerking niet. Jammer, maar ik vond het spel maar weer gewoontjes.
Mijn cijfer: 2.5/5!!!

avatar van Edwin Pindahaai
Misschien wordt er onbewust van EA wel heel veel verwacht, maar zo geweldig zijn ze niet. Kijk naar de Fifa veldvoetbal serie.

avatar van Bennerd
Edwin Pindahaai schreef:

EA heeft al geweldige reeksen gemaakt, die nu meestal de beste zijn in hun genre.
Kijk maar naar de FiFa serie, de NBA serie, de NFL serie, ...

avatar van Edwin Pindahaai
De Fifa serie? Dan heb je waarschijnlijk nog nooit Pro Evolution Soccer geprobeerd. Die gameplay is monsterlijk veel beter dan Fifa. Daarnaast Is ook de Medal of Honor serie bijna altijd overtroffen door andere wo2 games zoals Call of Duty. Om dus nog maar een voorbeeld te noemen. De spellen zijn veel te logisch en simpel.

avatar van Foetsj_NL
1,5
Ik vond het echt helemaal niks. Het word echt saai en grafisch ziet het er redelijk bagger uit. Deze franchise word ook uitgemolken zonder enige vernieuwing.

1,5 *

avatar van Rensie88
Ik vond deze game echt een tegenvaller

Fifa street was veel beter als deze fifa street 2

Deze speelt niet zo lekker en ziet er niet zo goed uit

2,5 ...

FifaStreet was veel leuker. En ook nog een veel betere camera positie, want in 2 zoog ie echt.

JHAAZZEEESSS
wel vet spel ===3.5*

avatar van Wii00
Veel gespeeld vond het gewoon een toppertje

4sterren

avatar van Social_Mask
Té makkelijk... geen plezier meer aan.

avatar van 7higer7
ik vond het wel grappig om te zien als je op een knop drukte dat hij gelijk al die rare trucjes en panna's bij de tegenstander uitvoerde
de graphics waren redelijk
de muziek vond ik daarentegen ook erg vermakelijk
3 *

avatar van dangerous-beast
Echt te flauw.

Ik vond deze game soms nogal frustrerend, niet dat het echt moeilijk was maar op sommige momenten later in het spel merkte je gewoon dat als je bijna gewonnen had (wat meestal nogal snel het geval was) dat de npc's dan in een keer veel beter begonnen te spelen en ze in een keer zo een paar doelpunten achter elkaar maakten.
Verder wel een toffe game om heel af en toe eens met een paar vrienden op de bank tegen elkaar te spelen. (Levert vaak leuke scheld partijen op ).

avatar van Gaming 4 ever!
het spel is goed en fij n ik er niets mee van zegen

avatar van Baki
Heb deze spel gespeeld bij een vriend, in het eerste periodes moet je echt even wennen aan die trucjes enzo... maar als je eenmaal gewend bent is het wel een redelijk spel.

avatar van DarthSolidKevin
net zo saai als 1 bah.