Space Jam: A New Legacy - The Game (2021)

Xbox One / Xbox Series X/S
Fighting / Action

Ontwikkeld door Digital Eclipse
Uitgegeven door Digital Eclipse

Als onderdeel van zijn plan om een almachtige digitale kracht te worden, heeft de malafide kunstmatige intelligentie, Al-G, basketbalkampioen en wereldwijd icoon LeBron James opgesloten in de Warner Bros.-server. Terwijl hij van plan is met zijn Goon Squad de wereld over te nemen. Nu moet het Tune Squad, met name LeBron, Bugs en Lola Bunny, alle drie de stukken van de Legacy Code vinden, om het geheime hol van Al-G te openen.

Wel nostalgische gevoelens bij de 1e Space Jam film dus toen ik dit zag maar ff gespeeld: Grappige 2D pixelated brawler. In een uurtje heb je het ook uitgespeeld overigens en daarna kun je nog een run op hard doen of een boss fight run. De game is tot stand gekomen nadat fans ideeën voor een space jam game konden indienen, meer info: Introducing Space Jam: A New Legacy - The Game and Three Exclusive Xbox Wireless Controllers - Xbox Wire - news.xbox.com

Tevens 3 player couch co-op mogelijkheid.

Super simpel en kleine game en bovendien gratis, dwz: voor Xbox Game Pass Ultimate leden sinds 1 juli via een perk te claimen. Vanaf 15 juli voor iedereen free2play. Kon minder.