Powerslide (1998)

Ontwikkeld door Ratbag
Uitgegeven door GT

Race door verlaten straten, havengebieden, riolen en parkeergarages in een post-apocalyptische wereld. Met een uiteengevallen ozonlaag en een ingestorte samenleving doet de verwilderde bovengrondse bevolking aan races bekend als "Powersliding". De rijke ondergrondse bedrijven hebben nu ook interesse in de oorspronkelijk illegale races. Er zijn drie hoofdmodi: enkele race, tijdrit en kampioenschap. Door kampioenschappen te verslaan worden nieuwe auto's en circuits ontgrendeld. Voor de avontuurlijken is het ook mogelijk op zoek te gaan naar verborgen gebieden in afgelegen plaatsen.

avatar van Shpongle
Vroeger heel vaak gespeeld. Toffe race game en toffe physics voor die tijd.