Mario Party Superstars (2021)

Nintendo Switch
Party / Board

Ontwikkeld door Nintendo

Mario Party is terug met vijf klassieke borden uit de Mario Party-games voor de Nintendo 64. Op het bord Peach' verjaardagstaart uit het oorspronkelijke Mario Party wordt de strijd om de meeste sterren (en het saboteren van je tegenstanders) een plakkerige boel. Houd op het bord Ruimtestation de timer in de gaten om niet door Bowsers muntenstraal te worden geraakt en munten te verliezen. In Mario Party kan het tij snel keren, dus feestgangers kunnen maar beter op hun hoede blijven. Deze en alle andere spelstanden kunnen ook online worden gespeeld.

• vanaf vrijdag 29 oktober te koop voor de Nintendo Switch

legian schreef:

Het is alsof je zegt: Hey Nintento luister, wat jullie doen is echt schandalig en ik ga overal rondvertellen hoe schandalig ik het vind, maar hier heb je wel mijn geld ervoor. Waarom dan vertellen dat het schandalig is?

Ik vind je toon wat storend hier, maar goed.

Je punt is wel gemaakt. De kwaliteit van deze komende game staat los van hun handelswijze. Was ook al met Mario 3D All-Stars vorig jaar. Lui pakketje, maar wel een mooi pakketje als je de inhoud wel kunt waarderen. Ik wilde Sunshine opnieuw spelen en mijn 1e keer Galaxy spelen. Dat is dan veel belangrijker dan dat Nintendo meer uit dat pakket had kunnen halen.

avatar van legian
Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vind je toon wat storend hier, maar goed.

Excuus, het is niet mijn bedoeling om hier negativiteit te verspreiden of mensen aan te vallen.

Het is meer dat ik het fascinerend vind hoe jullie het voor jezelf 'goedpraten' om het spel te kopen. Ondanks de klachten. Dat ik dat hypocriet vind valt hier volgens mij niet geheel goed. Wat vervolgens een vrij nutteloze reeks van berichten oplevert.

Ga hier vooral plezier mee hebben, dat is het doel ervan tenslotte. Dat de uitgave beter had gekund zijn we het verder wel over eens.

avatar van Princess Piranha
Haha oh ik zou mijzelf best als hypocriet omschrijven als het om Nintendo gaat hoor.

Super Mario Party kan ik een hele rant over houden wat er tegenvalt. Maar uiteindelijk geef ik het alsnog 3 sterren hier als score, omdat ik er wel veel lol aan heb gehad (in de korte tijd dat ik het heb gespeeld).

Voor dit volgende deel is het zoals hierboven al wordt uitgelegd, iedereen voelt dat er gewoon nog nét wat meer bij had gemogen. Het is immers een ode en viering van oude borden en toffe mini-games. Dan wil je gewoon er helemaal voor gaan, nu voelt dat niet als bereikt. Zeker als je nog de huivering meerekent dat we lichtelijk zenuwachtig zijn voor een herhaling zoals bij Super Mario Party. Maar van wat we al wel zien, daar zijn we enthousiast over! En als ik alle lijstjes kijk wat er in dit deel zit en de gameplay van Treehouse Live, dan lijkt het toch echt wel goed te komen nu.

Fonzzz002 (crew)
Mij maken die 5 borden ipv 8 nou ook weer niet zoveel uit . Verre van een dealbreaker iig. Ik denk ook niet dat stoppen met deze games aanschaffen ervoor zou zorgen dat er opeens een vervolg verschijnt die nog harder zijn best doet. Het zou fijn zijn als dat gebeurd, daar niet van, maar de kans is groter dat ze dan helemaal stoppen met deze reeks bij gebrek aan belangstelling of nog minder tijd en geld erin steken. In mijn ervaring spraken recensies juist meer dan verkoopcijfers (zoals bij Resident Evil 6 of Assassin's Creed Syndicate, die wel goed verkochten maar menig verandering brachten in de vervolgen voor het kritiek dat zij kregen), al is dat verre van alle keren het geval.