Trek to Yomi (2022)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Leonard Menchiari en Flying Wild Hog
Uitgegeven door Devolver DIgital

Als eed aan zijn stervende meester belooft de jonge krijger Hiroki om het dorp te beschermen tegen alle dreigingen. Oog in oog met gevaar, geketend aan zijn plicht, zal de krijger moeten reizen voorbij leven en dood om zichzelf te confronteren en zijn lot te bepalen. Ga de strijd aan met bovennatuurlijke wezens en maak gebruik van de traditionele wapens van de samoerai.

Ghost of Tsushima in 2D

avatar van Cervantes
centurion81 schreef:
Ghost of Tsushima in 2D

Ja, ziet er mooi uit. De zwart-wit beelden geven net dat beetje extra meerwaarde en is een leuke knipoog naar de klassieke films van Kurosawa. Ghost of Tsushima is trouwens ook speelbaar in zwart-wit, maar die keuze is dan weer optioneel.

Net de trailer hiervan voor het eerst gezien, coole vibe! Gaat op de watch list.

avatar van John Milton
Ik ben niet de grootste Kurosawa of Samurai fan, maar dit ziet er nochtans zeker goed uit. I do like my contrastrijk zwart/wit.

Bij mij volledig onder de radar doorgevlogen tot ik gisteren een trailer en gameplay zag. Ook hier - interesse gewekt.

Het eerste half jaar van 2022 is alvast een succes (The Quarry en Mario Strikers staan op de aankooplijst, Vampire The Council en deze mogelijk ook en dan zijn ondermeer Rise of the 3rd Power, Dead West en Roguebook erg aanlokkelijk - krijg ik nooit allemaal gespeeld).

Ook meteen op GamePass, morgen maar es proberen.

avatar van AdrievMer86
Ga hem morgen direct aanschaffen.
Ben opgeroeid met samurai films en games.
Hier hier echt zin in dudes.
Ga direct voor de steam versie voor laptop en desktop pc.