S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl (2022)

PC / Xbox Series X/S / PlayStation 5

Ontwikkeld door GSC
Uitgegeven door GSC

Ontdek de uitgestrekte Chernobyl Exclusion Zone vol met gevaarlijke vijanden, dodelijke anomalieën en krachtige artefacten. Onthul je eigen epische verhaal terwijl je je een weg baant naar het Hart van Tsjernobyl. Kies je paden verstandig, want ze zullen je lot bepalen en uiteindelijk de toekomst van de Zone bepalen.

• vanaf 8 december te koop voor de PC
  • vanaf 8 december te koop voor de Xbox Series X/S

avatar van legian
Hij is uitgesteld naar 8 december dit jaar. Jammer, keek hier wel naar uit.
Tweakers