Planet of Lana (2022)

PC / Xbox One / Xbox Series X/S
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Wishfully
Uitgegeven door Thunderful

Een jong meisje en haar trouwe metgezel beginnen aan een reddingsmissie door een kleurrijke wereld vol koude machines en onbekende wezens. Planet of Lana is een filmisch puzzelavontuur omlijst door een epische sci-fi-saga die zich uitstrekt over eeuwen en sterrenstelsels.

avatar van John Milton
Erg enthousiast van deze trailer. Sucker for handpainted games...

En mijn eerste toevoeging is een feit, woohoo!

Vind dit er ook heel tof uitzien, jammer genoeg nog niet voor PS4/5 of Switch aangekondigd (mijn current weapons of choice)

Ja prachtig dit! Deze gaat gespeeld worden hier

avatar van legian
Inderdaad een mooie stijl dit, ben benieuwd naar wat gameplay hiervan.