legian schreef:
Van 15 tot 21 juni is hiervan een demo te spelen op de xbox als onderdeel van summer game demo event. Zojuist eventjes geprobeerd. Vooraf was ik niet echt geïnteresseerd en dat is na de demo eigenlijk nog steeds zo. Het spelen voelt niet soepel, alsof er lag zit en de personages maar op 15fps bewegen. VIsueel ziet het er bijzonder uit, de weidse beelden met veel kleuren zien er prachtig uit, maar als ik even later een ruimte inloop en alles paars gekleurd is valt er weinig te genieten. Zelfs je personage is niet te onderscheiden van de rest. Voor mijn gevoel echt een spel voor de liefhebber.
Demo op steam gedaan vanavond, en ik onderschrijf het wel. In menu de game wel gelijk van 30 naar 60 fps getoggled, en op zich ging het best vloeiend. Wel leken er nog wat bugs in te zitten (maps en compass die niet tevoorschijn wilden komen), maar alsnog werd ik wel blij van die Moebius art vanaf het begin.
Toch vond ik het met het ontbreken van de map en het mij gegeven kompas niet heel intuitief, en dan cross je al snel verkennend over de map. En dan kom je bij plaatsen waarvan je leert dat je éérst met iemand moet spreken, voor je snapt hoe je die kevers vangt, die dat kleine meisje wilde hebben.
Voor nu haal ik hem van de wishlist af, als de reviews lyrisch worden neem ik mijn ongeduld wel in heroverweging. Desondanks wel een gedurfde game met een vette artstyle, ik houd hem in de gaten.