Axiom Verge 2 (2022)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5
Action / Platform

Ontwikkeld door Tom Happ
Uitgegeven door Tom Happ

Denk je dat je de wereld van Axiom Verge kent? Mooi niet! Alleen Indra kan door de breach navigeren. Ze vecht voor haar leven, aangedreven door dezelfde microscopische machines die haar menselijkheid geleidelijk consumeren. Leven. Hiernamaals. Echt. Virtueel. Droom. Nachtmerrie. Het is een vage grens. Dit is Axiom Verge 2. Ontdek de oorsprong van het Axiom Verge-universum in de langverwachte prequel van het veelgeprezen Axiom Verge. De hele game is het werk van één persoon, inclusief het verhaal, de graphics, het programmeren, de muziek en het design. Hetzelfde gevoel als Axiom Verge, maar niet slechts 'meer van hetzelfde'.