SNK vs. Capcom: The Match of the Millennium (1999)

NeoGeo Pocket Color
Fighting

Ontwikkeld door SNK
Uitgegeven door SNK

Je hebt 26 karakters tot je beschikking van SNK en Capcom. Deze karakters kun je gebruiken voor verschillende vechtsystemen zoals: één-tegen-één, twee-tegen-twee tag team en drie-tegen-drie. Daarnaast is er een Olympic mode, dit zijn minigames die gespeeld kunnen worden met karakters van onder andere Metal Slug en Ghosts 'n Goblins.

avatar van theo79
Is sinds vandaag op de Nintendo Switch te downloaden. 1 van de allerbeste fighting games ooit. Dikke aanrader!

Maar verdorie de Neo Geo pocket color release? Echt? Als Capcom dan toch al hun koeien doodmelkt, van remakes tot compilaties toe - waarom sluiten ze dan geen deal met SNK om de 'echte' delen in een compilatietje te gooien. Mogen ze meteen er eentje maken van hun andere VS games.

Neo Geo doet tenminste wel de moeite om hun games op de Switch te krijgen. Of althans het grootste deel van hun library.

avatar van theo79
De Neo Geo Pocket versie wordt door velen gezien als de beste Snk vs Capcom (en Capcom vs Snk) game. Er komt trouwens wel een compilatie van Neo Geo pocket spellen uit op de Switch. Ik hoop dat het een fysieke versie wordt.

Nou kan wel zijn, maar ik heb weinig met dat grafisch stijltje. Dan prefereer ik toch echt wel de traditionele look (feel weet ik niet natuurlijk) van de PS 1/2 games. Zou het al in een sale moeten staan of op een compilatie (in sale) voor ik me hier aan waag denk ik.

avatar van theo79
Oke ja dat kan natuurlijk. Ik hou juist enorm van dit grafisch stijltje, en tegelijkertijd maken graphics me eigelijk ook maar weinig uit. Gaat mij voornamelijk om de gameplay en die is bij dit spel fenomenaal. Hopelijk krijg je een keer de kans dit spel in een sale te bemachtigen, ik ben ervan overtuigt dat je de gameplay ook om te smullen vind.

theo79 schreef:
Ik hoop dat het een fysieke versie wordt.

Het is inderdaad een fysieke versie zag ik toevallig bij Nedgame, voor 39.99. Had er niet meer aan gedacht of op gelet maar wellicht dat als het een tientje minder is of zo ik me een keertje de hele collectie fysiek haal dan.

Sinner

Erg tof artwork op het hoesje. Ik had hem een tijdje geleden al ergens elders gepre-orderd, maar het is nog even wachten tot ik hem binnen krijg.