Battlestar Galactica: Deadlock (2017)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Strategy

Ontwikkeld door Black Lab
Uitgegeven door Slitherine

Vier jaar brute oorlog en een hoge prijs in mensenlevens waren niet genoeg om de ​​dodelijke patstelling te doorbreken. De kolonisten hebben tot nu toe alle offensieven van de Cylons afgeslagen, maar er werd geen beslissende overwinning behaald. De impasse wordt plotseling doorbroken door een verrassingsaanval van de Cylons en de brute vernietiging van het opperbevel van de koloniale vloot op Picon. Het lot van de mensheid rust nu op de schouders van vice-admiraal Lucinda Cain. Het geheime, sluwe plan dat ze heeft bedacht, zou het tij van de oorlog voor altijd kunnen keren...