Syberia: The World Before (2021)

PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door Koalabs
Uitgegeven door Microïds

Vaghen, 1937: Dana Roze is een 17-jarig meisje dat een schitterende carrière als pianiste begint. Er beginnen echter schaduwen over haar toekomst te verschijnen als de fascistische dreiging van de Tweede Wereldoorlog boven Europa hangt. Taiga, 2004: Kate Walker overleeft zo goed als ze kan in de zoutmijn waar ze gevangen zit, wanneer een tragische gebeurtenis haar in een nieuw avontuur stort, op zoek naar haar identiteit. Samen zullen ze een reis maken die continenten en tijd doorkruist, om de mysteries van het verleden tot op de bodem uit te zoeken.