The King of Fighters XV (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Fighting

Ontwikkeld door SNK
Uitgegeven door SNK

KOF XV zal de verhaallijn van KOF XIV voortzetten met Shun'ei als de hoofdrolspeler van het spel. De teams zullen echter sterk verschillen van die in KOF XIV. Ook in deze editie zullen weer vechters uit allerlei SNK franchises deel gaan nemen aan het King of Fighters toernooi.

• vanaf 17 februari 2022 te koop voor de PC
  • vanaf 17 februari 2022 te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 17 februari 2022 te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf 17 februari 2022 te koop voor de Xbox One
  • vanaf 17 februari 2022 te koop voor de Xbox Series X/S

avatar van theo79
Sinds vanmorgen is er een open Beta van dit aankomende spel te spelen. Tot nu toe ben ik erg enthousiast over deze game nadat ik het vandaag al enkele uren heb gespeeld. Qua graphics en gameplay is deze game nog een stuk beter dan Kof xiv, terwijl ik dat ook al een erg goede game vind. Online verloopt alles ook meer dan soepel vanwege de rollback netcode.

Een tip dus voor de mensen die de game nu even tijdelijk gratis willen proberen! Ik dacht dat de game tot morgenavond gratis gespeeld/getest kan worden. Daarna is het wachten op februari 2022 waarin deze game dan daadwerkelijk uitkomt.